Antalya Muratpaşa’da ‘Turunç’ memnuniyeti yüzde 94
Antalya Muratpaşa’da Turunç Masa Memnuniyeti Yüzde 94
Antalya’da bulunan Muratpaşa ilçesinde hizmet veren Turunç Masa, çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya ve web gibi araçları kullanarak ilçenin nabzını tutuyor. Geçtiğimiz yıl en çok 444 80 07 numaralı çağrı merkezi üzerinden ulaşılan Turunç Masa’ya 145 bin 274 başvuru kaydı yapıldı. Başvuruların yüzde 81.5’i çağrı merkezinden gelirken yüzde 12.2’si CİMER, web, dilekçe ve sosyal medya kanallarından, yüzde 6.1’i ise belediye fuayesinde bulunan başvuru masasından gerçekleşti.
Muratpaşa Belediyesi’nin 2014 yılında hizmete aldığı Turunç Masa, 2024’te 10. yılını kutlarken ilçede en yüksek memnuniyet oranına ulaştı. Geçtiğimiz yıl 178 bin 237 başvuru alındı ve Turunç Masa Koordinasyon Merkezi üzerinden gerçekleştirilen görüşmeler sonucunda memnuniyet oranı yüzde 93.9 olarak belirlendi. Turunç Masa, 2005’te yüzde 88.1 memnuniyet oranına sahipken 2016’da yüzde 89.6, 2017’de yüzde 90.1 memnuniyet seviyesine ulaşmıştı. 2018 – 2021 yılları arasında yüzde 85.5’lik bir memnuniyet ortalaması sağlanırken 2022 ve 2023 yıllarında bu oran yüzde 89.3’e yükseldi.
Sorumlu ve Hesap Verebilir Belediyecilik
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Turunç Masa’nın belediyenin sorumlu ve hesap verebilir yönetim anlayışının bir yansıması olduğunu vurguladı. Uysal, “Turunç Masa, halkın iradesine, beklentilerine ve taleplerine göre belediyeyi şekillendiriyor. Bu mekanizma Türkiye genelinde örnek alınmaktadır” açıklamasında bulundu.